Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Konkurs „Bielsko-Biała chroni klimat”- II etap konkursu w Szkole Podstawowej nr 26 w Bielsku-Białej.

  • 14-03-2022 12:29

W ramach realizacji zadań konkursu uczniowie brali udział w ciekawych zajęciach warsztatowych, które miały poszerzyć i usystematyzować wiedzę na tematy związane z ochroną środowiska.

Klasa 3 „przybiły piątkę detektywowi kropelce”.

W klasie 3 uczniowie odwiedzili środowisko wodne, mówili o problemach związanych z czystością wód i jej ochrony przed zanieczyszczeniami. Dzieci wspólnymi siłami wykonały piękna dekorację o środowisku wodnym i „przybiły piątkę detektywowi kropelce”.

Klasa 4- 6 „przybiły piątkę Rysiowi”.

W klasach 4-6 eRyś zaprosił uczniów do „Lasu”. Na zajęciach warsztatowych dzieci poznały problemy ekologiczne lasu oraz mówiły o wielkiej roli lasu w życiu człowieka i przyrody. Uczniowie rozwiązywali Quizy, krzyżówki, wykonywali przepiękne prace plastyczne na temat: „Co nam daje las?”. Uczniowie klasy 6 uczestniczyli w lekcjach ekologicznych EkoEksperymentarium: Las, oraz jak segregujemy odpady, poszukiwali swojego „śladu węglowego” w domu i w szkole – bawili się ucząc!

Klasa 7 „przybiły piątkę Mrówce”.

Uczniowie klas 7 , „przybijając piątkę mrówce”, brali udział w zajęciach poruszających problemy gospodarowania odpadami, grali w edukacyjne gry multimedialne, wykonywali quizy oraz plakaty zachęcające społeczność naszej szkoły do wzorowej segregacji odpadów.