Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Szkolny Konkurs  Informatyczny na prezentację o naszym patronie.

  • 07-12-2023 13:45

Zapraszamy do udziału w Szkolnym Konkursie  Informatycznym na prezentację o naszym patronie.

Regulamin szkolnego konkursu
na najlepszą prezentację multimedialną o patronie szkoły
Zygmuncie Lubertowiczu:

 W związku z obchodami 140. rocznicy urodzin Patrona naszej szkoły- Zygmunta Lubertowicza w naszej szkole zorganizowany został konkurs na najlepszą prezentację multimedialną, przedstawiającą sylwetkę naszego patrona.

 

I.        Informacje ogólne

  1. Konkurs obejmuje stworzenie prezentacji multimedialnej o Zygmuncie Lubertowiczu
  2. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów klas 6 – 8.

 II.      Cel konkursu

  • Wzmocnienie zainteresowania postacią patrona szkoły.
  • Rozwijanie umiejętności posługiwania się technologią informacyjną.
  • Kształtowanie umiejętności selekcji informacji.
  • Wdrażanie do korzystania z różnorodnych źródeł informacji.

III.      Przedmiot konkursu

  1. Przedmiotem konkursu jest stworzenie prezentacji multimedialnej o dokonaniach i życiu Zygmunta Lubertowicza.

IV.      Warunki uczestnictwa w konkursie

  1. Do konkursu mogą przystąpić uczniowie naszej szkoły, którzy zapoznali się z regulaminem konkursu i akceptują jego postanowienia.
  2. Prace mogą być wykonywane tylko indywidualnie.
  3. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do opublikowania imienia, nazwiska i informacji o zwycięzcy konkursu oraz umieszczanie ich w materiałach informacyjnych oraz na stronie internetowej szkoły.
  4. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.

V.      Forma pracy konkursowej

  1. projekty prac konkursowych należy udostępnić korzystając z konta Microsoft 365 (Licencja szkolna) p. Annie Myszce ([email protected])
  2. prezentacja zgłoszona do konkursu powinna być zapisana w formacie umożliwiającym otwarcie jej bezpośrednio w programie Power Point lub ma być podany udostępniony link do prezentacji stworzonej w innej aplikacji internetowej,
  3. jako nazwę plików należy wpisać imię i nazwisko ucznia wykonującego pracę.
  4. W prezentacji powinny być zawarte informacje o wykorzystywanych materiałach źródłowych.
  5. W prezentacji należy umieścić klasę oraz imię i nazwisko ucznia wykonującego pracę.
  6. Prezentacja może zawierać min. 8 slajdów i max 20 slajdów.

VI.     Termin składania prac konkursowych

  1. Podpisane prace konkursowe należy przesyłać bezpośrednio do koordynatora konkursu Pani Annie Myszce.
  2. Odpowiedzialni: Anna Myszka
  3. Termin: 09.01.2024 r.
  4. Prace konkursowe niespełniające wymagań, o których mowa jest w regulaminie konkursu lub nadesłane po upływie terminu, nie będą podlegały ocenie Komisji.

 VII. Kryteria oceny prac konkursowych

  1. Zgodność treści prezentacji z tematem konkursu.
  2. Poprawność merytoryczna zamieszczonych w prezentacji informacji.
  3. Przejrzysty i uporządkowany układ prezentacji.
  4. Adekwatność zastosowanych narzędzi i efektów do przedstawianych treści.
  5. Innowacyjność i kreatywność w podejściu do tematu.
  6. Ogólne wrażenie estetyczne.

VIII.      Rozstrzygnięcie konkursu

  1. Zwycięskie prace zostaną wybrane przez Komisję Konkursową.
  2. W wyniku postępowania konkursowego Komisja wyłoni zwycięzcę.
  3. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 26 stycznia 2024 r.
  4. Wyniki konkursu zamieszczone zostaną na stronie internetowej szkoły.

Prace oceniać będzie komisja konkursowa w składzie:         

        przewodniczący – Pani Anna Myszka

        Pani Elżbieta Markiewicz

Przy ocenie prac będą brane pod uwagę następujące kryteria:         

  • realizacja tematu (0-5 pkt.)
  • wkład własny, oryginalność przedmiotu (0-5 pkt.)  
  • wartość merytoryczna pracy (0-5 pkt.)
  • estetyka wykonania i trwałość pracy (0-5 pkt.)